söndag :)



hejsan bloggen , terrelina is back :D
sorry att jag inte har bloggat på bra tag men har haft mycker att göra, och har varit lite nere också, skolan det går framåt en vad jag trode. Har pluggat varje dag nu fan känner men stolt som har tvingat mej själv att plugga när jag inte vill :)(Y)
fan sitter och tänke och sånt, fick ett sms nyss av bebisen <3 fan vad vi saknar dej kevin och ni andra !<3
exakt ett halv år i dag sen du gick bort <3 må gud ta hand om er <3
och en annan sak med kom på att i går kväll skulle det har varit 7 månder med mitt ex !
och har varit 1 månda singel !, men saknar tiderna tillbaks man hoppas man kan upp fylla dom med ibland så går det inte som man vill ... och det suger fan.. !<3

idag blir det myspys med älsklingen kommer hem till mej :)<3
ska kolla på film med henne :)<3 och sncka med saker<3 runt om kring <3

pusskram: Maira-teresa. Olivares

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0