por que te amo .. ?

Ljuga om jag sa att utan dig livet går vidare,Det gör inte ont ditt spel och slutligen lyckades vi glömma dig. Att säga som inte påverkar mig och se en annan,Jag skulle inte tro mig eller ej.Skulle titta i spegeln och kärleksfulla dåre, Eftersom jag älskar dig och jag älskar,Jag kan inte hitta hur man glömma dig
Att rippa din kärlek rot. Eftersom jag älskar dig och jag är fortfarande kvar, Jag skulle inte kyssa dig igen
Och vid din sida att vakna. Eftersom jag älskar dig fortfarande

Ditt minne är närvarande i allt omkring mig
Det finns ingen glömmer att avstånd och ta dig ur mitt hjärta
Jag saknar varje ögonblick jag spenderat med dig
Mitt liv utan din kärlek jag svär att det är ett straff
Återgå till mig igen Jag ber om ursäkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0