hopppet är över... allt är som rinnade vatten :) <3

Vi har slut på ord
Vi har slut på tid
Vi har slut på grund
Verkligen, varför är vi tillsammans?
Vi båda vet att det är över, baby
Nedre raden
Det är bäst vi inte ens prata alls

Kalla mig inte ens om jag skulle över ditt sinne
Tillräckligt hårt, jag behöver inte höra din röst på mina meddelanden
Låt oss bara allt slutar
Dess nog bättre
Så om jag inte tillbaka dina samtal dess orsak

För jag tänker inte komma tillbaka
Jag stänger dörren
Jag brukade vara snubbla över saknar dig
Men jag är inte längre
Jag fick bilden telefon
Baby, din bild borta
Jag kunde inte stå för att se ditt leende.


denna texsten mennas inte till någon :D !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din helg varit? :)

2010-09-27 @ 08:52:12
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0