en texst som jag skrev på svenska :D

tjjaa bloggen !
i dag så hade man skol foto min brors tjej fixa mitt hår :) sen stack man raka vägen till skolan , älskligen mötte upp mej på vägen och älsklingen är ( yasmin ) <3
stack in til skolan och tog böckerna och sån skit , stack till min svenska med coffe o ali
i svenskan så skulle vi skriva något grovt hahah s jag satt och skrev denna texsten som alla kanske ha läst innan :) men jaja jag tyckte den var riktig grovft till någon tjej ler kille ..:P men jaja skolan var rätt så okej :) <3




ta dina drömmar, dina löften, våra minnen, alla foton, ja ta allt som du vill ha.
jag tänker inte stanna kvar, spara dina tårar, din förklaring.
packa din väska o dina saker.
glöm våra drömmar, våran sång.
gå här ifrån och vänd inte om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0