Don´t make it easy ... I want you to mean it



Hejasn bloggen,
 sorry att jag inte har laddat upp något på sista tiden. Har varit upptagen med skolan och pluggade... Har haft sjukt mycke fram till höstlovet :(
Och så har det varit knas och lite sånt här och där ... har inte mått toppen på 3 månder nu, man jag försöker ta steg för steg men det går ibland inte.. kärleken är mysigt när man är kär i någon riktigt mycket, men det är inte väl kul när det tar slut och den ena går sina fot spår vidare och sånt medans själv står man kvar och vöntar och väntar..
Och inte de minsta hellr detta att man får reda av andra människor runt samhället att när jag fyller år just min datum 31 maj  så är det  wwooow 9 månader till par folksm har varit tillsammas så länge , säger bara KULLL för mig att jag får veta det , det är inte för de men jag har aldrig gillat min födlsedags datum. Men som sagt jag tar steg för steg och jag kommer nog lycks så hoppas jag :), har varit med mina bästa kill-kompisar restan av veckan vi ahr varit på olika fest har sjukt kul :D, sen i morgon blir det att gå och kolla på STOR ni som inte vet vem stor är :) det är en Chilenare som är rappare sjukt grym :) han kommer till Växjö och spelar för folket häär  suppper (yy) ska dra och kolla med kompisarna sen kankse blir der party <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0