shooooo alla gangsters :P



llelelelllel

i dag så blev man väckt av älsklingen ... <3 gullig han är hihi (A)
så snackade man lite om allt men babe
sen så  skulle man fixa sig lite innan skolan , dagen innan hade jag pluggat sten hårt till matte provet !
så i dag så gjorde man provet när jag väl gjorde den så känndes bra faktis men det gäller att ränka rätt med ..!
hoppas jag får G år minstånde så blir jag glad !
men om jag inte får de så kommer jag ta igen allt de och plugga som fan nu !
nu gäller det min fram tid står och väntar på mig !
man har inte gjort så mycket i dag än att vara skolan och hemma ;)
jag kom hem var hlt slut satt på datan o kollade på film , sms men älsklingen <3
han skulle ta piercing i dag oouuuf vad sexy han blev :O
sen dess har jag tagit det lungt med allt
ska sova gott nu för på helgen blir det FEEESSSSSSSTTTT men BROOOSSSHHHHAAAAN
och alla som BOR I VÄXJÖ :D

det kommer et par blider från utflyckten :P
hahaha <3
pusskram

OXOXOX
Maria-Teresa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0