Nu var det klippt riktigt sexit blev det :D

Hayden Panettiere har lagom till sommaren valt att klippa av sig sitt vackra hårsvall. Jag har absolut ingenting emot kort hår och kaxiga frisyrer, men alla passar inte i det! Är osäker på om jag hissar eller dissar Haydens klipp. Hennes ansikte är ju dock väldigt vackert och det framhävs väldigt fint i denna korta frisyr, men jag har alltid älskat hennes långa vackra hår med de fina lockarnal och oavsett om hon haft blont eller brunt hår har jag tyckt om det. Jag tror att jag kanske gillar hennes nya klipp, men jag kommer nog bara göra det ett tag. Jag tycker hon är lite för flicksöt för att bära upp en sån där kaxig frisyr. Rihanna gör det bättre, om man får säga så utan att få skäll?

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0