Måndag 3/5-2010


Heejsan alla ungdomar :))

Idag så blev man väckt av baby <3, snackade med han tills jag var i skolan !
pallade nt fixa mig så fint !
min ögn var helt död röda  hade påssar under ögonen, hände lite saker i går natt !
men det är löss nu <3
skolan var okej säger vi , hade redovisning på SO- Klimat
om hur mycket man ska minska saker och sånt
allltså jag stog mot en vägg skrattade sönder mig , jag skämmdes som fan
det var grupp arbete med vissa personer men det hade inte gått som jag trode ...
efter SO så hade man HKK= hemkundskap , i dag lagade vi TACOS :))
mummms  det var gott , sen efter de så hade med ENGELSKA :)
min lärare var helt över glad över mig för jag var så duktig i dag men annars brukar jag vara de faktisk !
sen var det tråkiga lektioner.
efter skolan stack man hem till sig snackade med baby på telefon, sen kom hem packade väskan sen cyklade till träningen ! solade i 19.30 minuter ;D<3
sen kom maida som jag tränar med och hennes kompis Ediza [ vet nt hur hennes namn stavs ]
förlåt
hade skit kul jag som alltid ska skämma ut mig in för alla :P
jag nöss högt och alla började skratta hahahha
jag skämmdes men det gick det över :P


Och nu sitter , jag vid min lilla data ska snacka med baby snart <33
pusskram / OXOX Terrelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0