brunt hade man inna, men är BLACK tillbaka :D

heeejsan allla mina SHULULUSS  HAHAHA :P


Hela denna veckan har man varit upp tagen ennu engång förlåt, har tränat och pluggat och så klart snackat med folk på msn och min älskling på mobilen :P
denna helgen så var man hos sina syskon, jag åker till dom vadtredje helg!
det är kul att träffa dom men man ser dom i skolan med haha :))
denna fredags så stack man till stan efter skolan :P
öppnade mitt skåp och tog mina saker och sånt gick till C koridoren . Träffad på min kussse
Coffe  fågade honom om hn skulle hem så stack vi tillsammans hem och sånt , sen delades vi två åt 2 olika håll haha :P
sen efter de så kommer Stevan han skulle till stan och köpa kläder haha
tydligen fick Stevan månads pengarna hahahhahhhahahhaha X)
när man var frame vid stationen så hoppar man av de är en litn gammal dam som behöver hjälp
att gå av bussen, sen så klart jag terrelina hjälper denna gammla damen att stiga av bussen sen när hon har gått av bussen så ta hon  min hand och säger
- GUD BUSSININGNAR DIG, TACK FÖR HJÄLPEN !
- aa det är lugnt... fuck med frisör salongen :O

så springer till frisör salogen min syster sitta där inne , hon skrattar åt mig haha
jag kommer in. Känner hur den varma värmen kommer åt mig 
och rysser till lite :$
sen så vad det min tur att klippa sig
satt mig på stolen hon höjde mig skikt mycket HAHHAHAHAH
bara för jag var så liten :/
men jaja bättre att vara liten än LÅÅÅÅNNG :O :$<3
så fårgar hon mig,hur jag vill har det
jg säger att jag vill att hon ska klippa topparna men
hon sa att mina toppar var sönder bränna så hon klippte till min AXEL :((
sen färgade vi håret , och fägeren är så klart SVART FOLKET :))
sen när allt var klar så sa jag inget när jag kom hem
jag blev asss ledsen  satt och grätt lite , men sen gick det över :P
fixade min väska skulle dra till gården sen till min syskon :P
träffade på ALLLA min UNDERBARA BABYSS :P
såklart träffade man COFFE .. -.- hhaha ne men han kännde inte igen mig först sen han baraä det terre jag bara nehe :P ahhha
så skrattade alla sånt
satt man min brors tjej kollade på när dom spelade BASKET :D
ooooouuuuuff tycker om den sporten :D
sen så vid halv 10 så kom pappa för att hämta mig oh sånt :P
kom hem till dom o chillade o sånt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0