TisDag ! :D



Tjjaalall ballla :D

I dag så steg jag upp från min varma säng, gick på toan och tvättade ansiktet och bostade håret och tänderna .
Sen kom jag till mitt rum tog fram kläderna jag skulle ha på mig hade på mig en gul-shirt från ginatricot!
och ett par jens legings  från ginatricot med haha.
sen sminkade jag mig lite snabbt o käkade  frukost hahaha Duktig jag är !:D
sen satt man vid datan och chillade duckade musik till denna låten Yolanda Be Cool & DCUP - We No Speak Americano  skön är den ! :D
sen så tog man sin sexyga cykel och cyklade till skolan !
skolan var okej men lite stökig och sånt men jag gjorde mitt jag gjorde 3 sider å matte boken och andra saker !
ha fått mycket matte kunskap i huvudet känner mig som en SMMMAARRRTT ASS 8)) hihi
slutade vid halv 2 var inte hemma förrens kvart i 2 :D
tar bara 10 minuter ditt o hem :D
stannade hemma i dag pallade inte dra ut , är siit trött  ha varit på hurmör lite haha :P har kollat på honye  oh sånt ! ska sova snar tror jag faktis för att orka dagen i mon har jobbat matte i 5 timmmar !! :O
ska jobba matte i 5 timmar i 3 vecker mycket va :D kommer bli CHILES SMARTASDE UNGE hahahah  [ BULLSHHIIT] ;)
 oouuuuff snart åker man i vääägg :D
göööttt  om 2 månader  så dra man här ifrån !
oc in till tuuuurr landet ! :P
 men ska sova nu  PUSSMÖSSSHIHIHÖÖHÖ KRRAAAM / maria-teresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0