Onsdag [ tråkig dag ]

   Haaaalllluu alla solstrolar ! onsdag som en helt vanlig dag. i dag vaknade vid 06.40 av mitt alarm steg upp och gick på toa sen efter de fixade mig sen åt man frukost var sjukt trött plus min förkyling tar död på mig plus POLEN har man .. sjukt jobbig är det ni som inte har det var glada för de för tror mig det är inte kul och ha de ... det ä jobbigt  skolan var sådär tjaffsade med lärana i dag ! och mina vänner med sen efter några timmar så blev dom av stängda av sommarskolan! bara för dom inte jobbade bra bara säger OMG jag dah sitter och sjunger men nene lärana säger inte till mig sjukt är det.`? men de kan bero på att jag jobbar så pass snabbt med alla uppgifterna ! just dom här dagarna ha det inte varait jobbig jag har lätt för matte nu! det flytte som en rinnade vatten kran  hahaha vilken fantasi jag har hahahahaahahah slutade från skolan vid 13.30 tog min cykel oh cyklade hem med blerina ! :D sen dess har jag vait hemma och varit sjuk och trött är inte på  hurmör i dag ! har deppat hela dagen typ bara tänkt på olika saker, är orolig när jag börjar 9:an med allt prov man kommer ha och sånt måste plugga sönder mig nu om jag verkligen för att komma inte på mitt pogram som jag vill gå på ! känns sjuk ha inte snacka så mycket med älsklingen i dag... vill ni veta varför ju det ska jag berätta min älskling har varit med sin lill bror och hans vänner dom åkte in till göteborg sen till liseberg som skulle ha kul i dag medans jag är hemma och pluggar/ städar ! hahaha jag vet det låter som att jag och min älskling bor tillsammans men nej det gör vi inte  !! :P har sms min älskling sjukt mycket jag tror han kommer bli sur  snart om jag skickar ett sms till..! :$ oh det vill man inte  :(  // Maria-Teresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0