mer och mer shopping ... (A)

hejsan alla underbara läsare!!
i dag så packade man ner fika och sånt , i dag skulle vi på utflyckt med klassen och andra med .
Jag gjorde 3 mackor och 3 dricker sen pengar till glass och småt och gott ! kommer till skolan vänta på marrow sen gå vi till bussen jag och marroow ta var sin sitt stål och lägger oss som att de våre våra egna sängar hahah .. 8))
vi kom ditt det var helt dött det stak BAJS och jag skojar inte nu jag lovar er som ska ditt
klä er skönt !
vi var där fårn halv 9 till 3
sen stack jag ,marrrow och amanda till stan hihi vi skulle shoppa lite hit och ditt!
jag köpte faktis mycket ! om man säger så
har snackat med pojkvännen i dag
i dag så slutade han från skolan ! kul för han :)
han skulle på bal :) :( hoppas han har kul nu där och sånt
medans jag sitter och tänker på han och sånt, från hela början ville jag inte att han skulle ditt men sen fick jag reda på att alla hans vänner skulle ditt och varför inte  de är ju bara 2 gånger i livet man får på Bal !
men ändå känns det skit konstigt.
jag är små ledsen och vet inte vad jag ska göra just nu tänker jag bara på han och saknar hans röst som in i helvete !
vill bara ringa han men det går inte han är på bal med sina vänner ! ...(L)
:'((
men ska kolla på film elr nått sånt
eller ligga och vara ledsen och sånt !:$ // Maira-Teresa.Olivares

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0