har städat rummet

i kväll så kommer kusinerna dom  ska fyrra mig
som att det är inte många som visste så fyllde jag år i måndags <3
jag fyllde 15 år !:$
så det är därför folk kommer hit i dag
i går dagsens dag så  kom jag hem från skolan, sen så solade man juu så kalrt !
sen snackade man med älsklingen på telefonen !
sen så fixade jag mig lite , jag skulle till gården och träffa folk där !
ex: min lilla ängel belloo  :D underbar tjej att hänga med , vi snackar om allt möligt!
sen efter gården så kom man hem satt på datan chattade med magda stack till henne
hade det mysigt !
sen på morgonen så åt vi sen solade tills 13.00 :D
sen stack jag hem och städade rummet och sånt
duchade för att vara fräch hahah<3 sen nu sitter jg och bloggar som ni ser !
ska klä på mig mina fest kläder snart innan dom kommer och så kommer min da varai dag
och det är sjukkkkttt varmt ute GÖOTTTTT nu ska man inte klaga för der är fr varmt!:D

OXOX: Maria-Teresa. Olivares ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0