bilder från helgen !!! :D

hejsan bloggen förlåt för jag inte jag laddat upp så många bilder ! men jag har varit upptagen denna helgen med dessa  folk på bilden !!! som ni ser .Vad ska man börja med har varit med sköna personer som man kan lita på !! ha gjort massa kul och sånt hahha h typ cyklt runt växjö hahahah ..... [-.-]  har varit på sommarskolan men Blerina [ belloo] [ MONSTER] hahahhahah ! efter skolan så täffade jag bello coffe och robet vi skulle upp till sammakan !!! oc köpa ett par grejer !! hihihi hjälpte coffe att hitta hund saker till hans hud !! medans bello och robet filmde ett par fåglar och kaniner !! HAHHAHAHAHHA fårga mig inte varför de gjorde de .. ! sen efter alllttt de så stack jag och bello hem till lilllaa robet skkööönnn lya du har ! gubben ! :) spelade  SP3 hihi och satt vid datan och lyssnade på massa skit hahaha  sen kom coffe och ali och så cyklade vi hämtade ett par sake sen har vi chillllaat bara !! :D jag har varit upe oh nere ha saknat en viss person ....  :(( som man inte ha snackat med på hela dagen nästan har skickat över 20 sms till denna personen det värken svara elr är  där ! när jag väl ringer han elr hon !  juust nu kännst det helllttt TOOMMMMMMTTTT  min mitt hjärta .....   :'((( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0