besvara fråger! :D

Senaste gången du...
Fick en kyss?  3 vecker sen .. <3
Kramade någon? aa i dag
Var otroligt lycklig? alla dagarna med älsklingen
Kände hat till någon? njjaa
Kände kärlek till någon? min älskling !<3

Har du...
Rökt? njaa ...!
Varit full? neeh
Gjort något du ångrar? nee faktis inte
Varit riktigt kär?  aa och det är jag nu i en underbar kille ! :D
 Förlorat en vän? aao... ;/
Gråtit över en kille? jaa ! bara för en  babe<3
Gråtit över en tjej? neej, bara över min bror !

 
Hur många gånger...
Har du varit riktigt kär? aa nu är jag det !
Har ditt hjärta krossats? nja aa
Har du varit full? nej

Har du velat sluta skriva den här listan? neeep , gillar såna här haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0