Lördagen / Söndag

Löragen
hejsan i går så var med ute med tjejerna , hade sjukt kul vi grillade och snckade !
det var en mysig kväll med VP och sånt ! solen var ute med gööttt jag gick in i vattnet med blerina haha sjukt skköönt ! vill toppa mig men hade inga kläder med mig haha . sen cyklade jag , ajla och mona hem hih
tog 10 minuter för oss <3 det var fotfarande varmt ute jag hade på mig en GUL t-shit och svarta shorts! :D men jag svettades som fan ändå haah :D sen gick man ut och spelade kortt spela med ajla , mona och krille
sen ringde pappa hem bad mi komma hem sen så cyklade med hem :D ;) :P (H) :$


Söndag


hejsan i dag blev man väckt av sin älskling !  väckte vid 11 i snckade till 12 sen var han tvungen att gå, sen efter de så somnde jag om och vackade vid 1 haha  sen så ringde ronak mgi o snackade lite saker om hade hänt<3
sen nu sitter jag chillar jag ut och sola snart  ska bli brrruunn <3
sen kankse dra till baddet <3  ring ler sms om det är nått :) <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0