Good girl gone bad



CHA CHA

i dag så mår jag bättre än i går, stack till skolan kom försent skolan började vid halv 9
jag kom till skolan kvart över 9  (aa). sen så har man jobbat bra ler det säger vi (h)
tjaffsade med jino och raffe aha om en fucking mobil så läraen fick damp på mig och min kusse hahah (A)
men ändå skön dag haha vi fick göra ett prov det gick ass bra sjukt stolt över mig själv!
medans min kusse haha fuskade hahahahahahhahahhaha sån chilenare haha älskar henne (A) <3
maten vad okej i dag .! sen när vi slutade så cyklade man hem med mina älsklingar som jag har gift mig med (A)<3 kom hem så snackade mamma med mig !! :)
mamma: TERRREE!!
jag: svara inte ..
mamma: TERRRRE KOM NU !
jag: aa vad är det mamma(A)
mamma: är du döv eller ..... :s
jag: nee vadå
mamma: ne inget , men du vet att det ska bli fest i kväll din syster fyller år
jag: aha okej nice ! inom mig [nooooott]

det går några minuter !

jag : neeeejjj mamma ofta han är häärr den äckliga  killen
mamma: jag vet ... ! -.-

OBS! 7 dagar kvar (A)
// maria-teresa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0