Evedal med dom bästa <3

Måndag

vaknade gick på toa tvätta ansiktet och fixade håret , satt på musik  snackade med mamma och broshan om saker som har hänt ...  tråkigt :'(<3 . Sen gjorde man fruskot och åt sen gick på toan igen bostde tänderna och la parfym hihi lukta gått inann man dra  till skolan. kom till skolan fick göra prov satt och gjorde mobilen låter  ... kollar det är ett sms ...! <3
;P sen är man väl klar med provet det känndes bra! :)
sen gick med ut och köpte  dricka min kusse  ville ha gifflar och sånt kom försent men skit i det, bryr mig inte mer
pluggade i 1 h och 20 minuter sen staack med till mat salen
dagens mat det vet jag inte det som jag minns var salad :D (Y)
åt sen hänkade med ut kusse hon skulle ta en cigg medans hon rökte så flättade jag hennes hår , sen ringde älsklingen snackade lite saker sen la man på för han skulle göra en sakoch jag skulle pugga vidare!
sen slutade man kvart över 1  jalla tog mina saker sprang ut  med yasmin , arlinda och my african <3 ;)
cyklade maroow ringer fråga om jag ska dra till evedal jaa så klart sådra man ditt och bada o sola :D
kommer hem packar kläderna be om 20 krav pappa och sånt <3
sen cykla ditt på går min cykel sönder jippii ..... :O :s :@
bli sur slänger cyklen dra in till baddet och packar upp allt börja sola  :)
sen kommer kompisarna :)
hade chill badade solade som jag sa !!! :D:D:D
åker hem vid 8  ringer pappa be han hämta mig för min cykel var fuckd !!!... :s :@
så länge  så står man med borsha och hans vänner o marow var där hade chill :D
snackade om alllt sen stackbroshan hem och alla andra sen kom pappa hämta mig
och nu är man hemma ska snart sova har skola som andra inte ha :D :P ;) ;P
men piusss krraaaaaammm  hoppas det bli ännu bättre väder i mon :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0