DÅLIG DAG OCH EN BRA DAG !





FÄN ATT ALLT SKA VARA SÅ KOMPLIGSERAD ...!
 EX: KÄRLEK, VÄNNER,SAKER SOM HÄNDER RUNT ÄN UTAN MAN VET SEN FÅR MAN VÄL VETA DE PÅ SISTA MINUTEN !


När man väl älskar någon som pass mycket så att det gör så ont inom dig !
det är det jag har nu. jag har knappt sovt bra, har blött sönder mig inom mig har försökt linda om såret men det öppnar sig hela tiden. det gör så ont att det kommer en rinade vattenfall i mina ögon sen till min hjärta och ner till golvet. Just nu försöker jag att kontrollera min smärta, försöker att vara gald fast det känns inom mitt hjärta
du gjorde mig gald  och du visade mig vad lyckan var och inte var ! kommer jag någonsin kunna tro på kärleken igen ? eller kommer du föralltid bara vara min vän ? vill se dig i dina ögon och hålla din hand


just nu när jag höll på att bli kär i dig så blev allting konstigt du vet vem du är

även om jag vill och även om jag tror på att du är borta ur mitt liv, även du svor på att det skulle bli  du och jag   // Maria-Teresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0