tack sötnos ! <3



vad ska jag börja med du var sjukt underbar mot mej och sånt vi skrattade och blev sura på varandra ...(A)
kom ihåg den 18 mars när vi snackade med varndra den dagen guud vad kul det var sen  dagarna gick och gick sen den 25 mars blev vi tillsammans det var underbat , jag kännde mej lycklig med dej alla dagarna vi snackae med varndra du fanns där för mej när jag modde dåligt eller när vissa dagar inte funkade som de skulle så hjälpte du mej alltid var du där det var som att slå ett pling till dig och du svarade :)
sen den 12 juni första gången jag och du skulle träffas det var som en saga så underbat var det kunde inte fatta att jag träffade och sånt kom ihåg alla minnena med dig pussarna hur du viskade i mitt öra  och pussade mig i halsen allt med dej var perfekt  och presenten jag fick av dej och du fick av mej  jag säger ha på mig den hela tiden när jag sover och när jag ducha och träna <3
sen när sommar lovet kom så åkte man upp till dig och var med dej i 2 underbara vecker med dej :)
har bara lust och spola tillbaks allt som det var innan ... :( men efter sommaren med dej så när man kom hem till växjö så blev allt upp och ner ... :s
du sårade mej hårt och allt kommer alltid minnas det , men jag älskar dej ändå det ska du veta  du kommer alltid finns i mitt hjärta men gång dag måste jag bara aceptera att det är över .... :( vill inte äns tänka på det
du klippte bandet mellan oss två innan 6 månder ! men du är fortfarande min daner amin och en bästa vän 
men vi få höras mer efter min resa ! <3  Te amo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0