Ronak min lilla Ängel ! <3





Ronak min syster, du är sjukt underbar person att snacka med i luren , hur har varit där för mej när jag inte har mått så bra och sånt du vet mycket som har hänt och inte hänt <3
du är som en syster om man byr sej om mycket <3 jag älskar dej <3 du är en härlig person men bitch attetyd ! <3 men what ever !<3
i love you and you know that <3 hahaha vi skratta hela tiden du är som en bebis som har sluta hållla på ... du står alltid i centrum <3 och nu så ska jag lämna dej i 2 vecker utan dej och mina andra vänner ... och en annan person med <3 jag hoppas du och ni andra har det bra och sånt ! :) pussskraaam
ÄLSKAR DEJ gumman <33 :D :D :D :D :D :D :D :D :D  :love: :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0