I Hate This Part




hejsan bloggen !

dagarna har varit tråkiga som faan !
seggt bråk hit och dit , palla inte med sånt räcker att jag har till räckligt med problem !
hellre äkta finender än falska vänner !
vädret har varit upp och ner !
mitt hurmör har varit glad till nu , men det börja bli bättre !
3vecker tills vi börja skolan och åker ! <3
wäääää trukiet här kommer jag :D sola bada och chilla ! medans allla mina vänner och bröder . sitter och plugga i skolan hahahah (aa)
men ska dra och lägga mig snart tror jag :D men ska äta glass som jag köpte som ska sörja mig för mitt deppiiggaa dag u dag :D <3

boy you know I love you, and will not forget you
you and I were at one time but now you as a friend to come and go.
days passed and went you got chances, but you shit in them days you can easily go faster than they already did.
you made our love grow more and more, you did that I did for you more and more
you made me trust you and you did that I got to see what life inside edging
remember the day we told each other that we would only be two other again on this earth, but now it's like taking in water and the flowing out of the hands and dabbing it will not receive a reply ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0