dagen upp och ner

hejsan bloggen !
i dag är det bara 3 dagar kvar tills jag åker, längtar och längtar .. men kommer sakna en speciel person som jag kommer tänka på hela tiden, i dag så vakande med en gång vid 11 tiden tror jag sen så somnade jag vid 1 tiden , och vaknade vid 16.00 . skulle gå och träffa en tjej och lämna en ska bara, sen på vägen ditt möter jag Honia och Nirvana ! sen kom Ajla och Mona <3, vi chillade bara , sen man åker hem för att hämta ett par saker
så händer massa skit en person i huset med stor mun och allt fuck upp alltt svär om jag inte va din lila syster jag skulle redan varit färdig med dig för länge sen , det är inte första gången jag säger detta men du är FALSK SOM FAN! du är död i mina ögon !
så ni märker jag är fett sur och allt ! men det kommer gå över sen efter några timmar <3 elr efter min underbara resa <3
: Maira-tersa .olivares yanez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0