Tjaaa allllaa coolingar där ute ;D



Haaallluuu
allla mina homies....  aaammmmh (Aaa)
allltså h varit utan internet i 5 dagar ......   [Dryygt ]
det är därför jag nt ha kunnat labba upp bilder elller berätta saker som ha hänt senaste i veckan :p
jaa så om man går lite bak fårn förra helgen :p
s åkte man till syskonen :))
och var där till söndag hihi

Myyysss dag med  - Pauline , Emeli , Kajsa, Nelly och Saara

kom till emelie och sara sen så kom pauline, nelly och kajsa till oss
hade jätte kul, vi körde brotning hihi jaa som allla vet är jag nt så stark :) :$
min lila syster fick ner mig som är 96 .... :o<3
sen så gick vi in för att äta pizza :P [Tjoockis matt ]... !
sen så gick vi ut och cyklade ner till arabyBadet :)
det va mörkt o läskigt :p
i tog lite bilder, sen cyklade vi hem igen för det blev kallt ute o vi skulle kolla på film med ;)
när vi kom hem så byter alla om till Mjukisar :p
sen går alla till vadagsrummet och sätter sig vid soffan :P
jag hämtar drikan och glas ;P
sen så kollar vi på en film man jag tyckte va nt så läskigt :p
men allla andra blev rädda hahaah
jag skrattde åt dom bara .
sen skulle vi gå o lägga oss :D
ahhaha  jagva så elakt skrämde skiten av min lilasyster :D
hahhahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0