Tilll min älskade babay




Daner Amin

vad ska jag börja med, baby jag älskar dig ingen annan.
Folk snackar bajs hit o ditt , lek jag pissa på deras ord det är dig jag ska va tillsammans med det är nt som dom skulle va tillsammans med dig juu hallååå !!
du får mig att skratta, le o att sjunga mer och mer
alllt vi ha snackat med  varandra gör att jag vill åka till dig
fotfarande tycker jag det är sjukt att v fick kontakten från bdb sen msn och seeen till mobilen
första dagen vi snackade med varandra OMG
kom ihåg när du skällde ut mig för jag skratttade på mycket hahaha
varje dag lyssnar jag på din låt
säger bara din röst e nt som någon annan du är speciel
.
haha  när jag fick veta att d gjorde en låt om mig
lover dig jag trodde nt på dig först  men sen när du skickade låten till mig så
klickade jag på att lysssna :D omg du fick mig att gråta jag skickade din låt till mina vänner !
när jag snackar med dig så kan jag vara mig själv nt den terre som är tyst ler så¨å
men baby.




Älskar dig fett mycket  ingen kan klippa vårt band mellan oss ingen <33


M + D = Sannnnt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0