Smaksatta kondomer, yammi!



Förfan kör säkert !!!

Oavsett om ni har fast förhållande eller är påväg in i ett förhållande, eller speciellt bara har ett one night stand, så måste ni skydda er det är fan skitviktigt okej!!!!!
 
Jag kikade in på Kondomkungen och hittade skitläckra kondomer faktiskt, smaksatta olika former och färger, det gör de hela lite mer till "en kul grej" att använda kondom känns det som :)
 
Jag hittade iallafall en klar favorit som jag blev lite intresserad av! Nu skall jag dock avslöja en liten liten grej :) Jag hatar att ha sex med kondom! Det känns riktigt obekvämt och tight bara haha. Men som tur är har jag aldrig one night stands utan jag är mer förhållandetypen så jag känner att det är ok att skita i kondom när jag käkar p-piller, så tänker ioförsig också många som har one night stand och sedan står man plötsligt där med antingen en skrikande unge eller klamydia ... 
 
Därför skriver jag detta inlägget om kondomer, tänk er för både en och två gånger om du verkligen vill ha sex med denna killen/tjejen och om du nu bestämmer dig för att ha sex så glöm fan inte kondomen, den kan rädda ditt liv faktiskt :) Att vara ung mamma kan verka lockande, men lev ditt liv först. Och nej man kan inte gå och göra abort som om de vore lika naturligt som att handla på ica -.-   inte okej bara :)
 
 
Jag är sugen på att testa alla kondomerna i lådan
förutom banan! Jag hatar banan :$


Mixed Flavours från Pasante är ett paket innehållande tolv aromatiserade kondomer med hela sex olika aromer av exempelvis banan och choklad.

Banan, choklad och blåbärsarom

Kondomerna är raka, glidmedelsbehandlade (vattenbaserat glidmedel) och med behållare.
Paketet med 12 kondomer är fördelat enligt nedan:

  • 2 st gula banankondomer
  • 2 st bruna chokladkondomer
  • 2 st röda jordgubbskondomer
  • 2 st vita vaniljkondomer
  • 2 st blå blåbärskondomer (unikt!)
  • 2 st gröna mintkondomer

och 3-packen:

  • 1 st blå blåbärskondom
  • 1 st grön mintkondom
  • 1 st röd jordgubbskondom

Detta är en testvinnare och utan tvekan marknadens bästa blandning av aromatiserade kondomer tack vare det unika urvalet.

Pasante Mixed Flavours kondomerna är 180 mm långa, 0.06 mm tjocka och 52 mm breda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0