SHululullulu :D

Hello bitches! Detta är dagens första inlägg och jag vet att jag måste bättre mig när det gäller det, jag vet!

Igår så blev det lite sent, eller ja kanske lite för mycket pluggade. ja dom här dagarna ha jag snackat med älsklingen <3
skola ha gått bra! Tummen upp :D,i dag s sakt är det fredag så man ska ut med vännerna och träffa andra folk.Sen får man se vad man ska göra, hehe
allltså min hår fägr håller på gå bort :((
min ut växst kommer ut , det ser nt gulligt ut, i dag så var dagen ganska okej !
På so-lektionen så jobbar vi med klimaten .... sååå seegt -.-
alla är in delade i olika grupper
jag är med : Samir, Alex,Jawid,Jesica och Sara
kan bara säga 3 stycken kan dra och göra något annat jag flipppar på er
ni sittr där bara nt gör något fan, inte undrapå att ingen vill gerer uppgifter, ni kom till vår gruppper o sengker den nu !
jag var snäll hjälpte er vad ni skulle göra men sen när man kommmer tillbaka och se om ni ar klara så hani nt ens gjort uppgiften ... blir så less på er !!
inte bara för jag jobba bra, men lite nice kan vara för grupppen

ettt stot GRATTIIIS till  gullle unge Arash :D<333
14 år stor kille lilbror!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0