don't cry, say fuck you and smile - we all know life can be a bitch




Halluuu alla mina underbara läsare

I dag så har man varit i skolan och jobbat som ett djur, alltså säger bara till era alla där ute FUCK Orientering …. för det första det är inte jobbigt men när man ha väl gjort den och din lärare ska se om du ha klarat den, så rättar läraren de och så säger han det är fel. Men min lärare sa att alla tjejer i våran klass ska göra om den han torde att vi fuskade , snälla hur ska man fuska okej man kanske gå med den smartaste i klassen, FUCK han fan skyller alltid på oss tjejer vi tjejer är lika bra som ni killar, ska inte låta han förstöra min dag i dag !
Senare på dagen så var man med borshan och hans tjej och chillade kollade på ali när han skulle klä ut sig till en Äkta arab :) hahahahhaha
och Viktor han va super man hahah ;p
ha aldirg skrattat så mycket haha
sen efter skolan så stack man hem och fixade sakerna till träningen i dag
i dag ska lilla terre träna 75 minuters pass ;D
oouuufff kommer bli fett kul
ska sticka och träna med maida min gulle unge !// pusskram från er älskade terre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0